lördag 25 december 2010

dra .. åt helvete!

tack, detta förstörde hela min jävla jul, hela min helg. DU av alla jävla människor som finns på jorden, DU som alltid har stöttat mig och vart där. jag skulle aldrig någonsin raggat på din kille, aldrig någonsin. och så länge som du har gjort det.. bakom min rygg? och det man får till svar; han ser fett bra ut? tack. slog det aldrig dig att det var min kille? nu förstår jag varför du har sagt åt mig att lämna dennis.. bara för att du ville ha honom? hm.. trodde fan bättre om dig.

äckel-fitta!

moget av mig att skriva såhär i min blogg? ja!
gud.. känner typ en känsla av att jag vill döda någon :/
äckligt värre, får bli att sova så det blir morgon någon gång.

hejdå!

2 kommentarer:

  1. Urs, hoppas inte det var en nära vän te dig!

    SvaraRadera
  2. inget illa menat men han är fett snygg! och han förtjänar någon bättre än du! har läst din blogg o du velar fram och tillbaks.känner jag dennis rätt så drar han nog snart,så det är kanske dags o växa upp! /sara

    SvaraRadera