söndag 23 januari 2011

en kanon helg!

ja, då var det söndag igen och helgen är över.. det innebär att det är skola igen imorgon, jag är inte alls pepp på att gå upp klockan 8 imogon.

idag har jag tillbringat dagen med dadaa och dennis. jag och dadaa gick och köpte en tårta till dennis eftersom han fyller gubbe idag, haha. ja, jag är rätt lat idag känner jag. det var meningen att jag skulle baka en tårta men jag kom på att man kan köpa en så det fick bli så isället! sen under kvällen fick det bli tacos och solsidan.

och nu har dadaa precis åkt hem och dennis duschar..
och jag sitter här! gött med internet i lägenheten nu :)
får se hur länge man har det..

nej, nu ska jag ta hand om tvätten som jag har tvättat idag.
sen ska jag ta mig ett låååååååååångt bad och pussas med dennis.

vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar