torsdag 1 juli 2010

första juli.

är det någon mer än jag som har känt att det har vart väldigt varmt ute idag? trodde att jag skulle dö förut idag när jag och dennis drog ner till stan. såååå varmt! men man ska ju inte klaga egentligen :)

nu ska jag försöka få med mig skit ungen till konsum, för vi ska baka egen pizza ikväll :) och alla affärer stänger om två timmar, haha.

annars idag har jag vart sur på dennis. någon mer än jag som har en POJKVÄN som spelar?!?!?!?!?!?! fyfan vad jag hatar det. så medans han spelade så drog jag bort till emelie och tjata lite med henne tills hon skulle åka.

2 kommentarer:

  1. Jag hade, fyfan. Glömmer det aldrig. Spelet var hans liv! haha ;p

    SvaraRadera
  2. Jo tack! Morgan speler mö o nu när hans bror e här e det ännu mera spel haha! (Fast det stör mig inte för då ligger jag o sovrummet vid min dator hehe)

    SvaraRadera