fredag 2 juli 2010

så jävla irriterande.

är på världens SÄMSTA humör nu, blabla. dennis är *host* cp cp cp cp. han klarar tydligen av att sova i en timme och gå upp fem? bara för att han fungerar så, betyder det inte att jag är likadan. men han förstår tydligen inte det. under hela morgonen så har han hållt på och *masat*, allt för att få mig att gå upp. så jävla irriterande. så nej, ingen bra start alls på dagen. jag tycker synd om folk som kommer träffa mig idag, kommer inte direkt va trevlig :)

hur som helst så har jag vart nere i tvättstugan och slängt i massa handukar och sen ska jag ta en tvätt med kläder. sedan blir det frukost, dusch, fixa sig och sen blir det nog att dennis mamma kommer så vi ska dra och bada? får se om jag kommer i, haha.

1 kommentar:

  1. Jag tycker synd om dig som får stå ut med det (Han har alltid vart sån, när han var liten o fortfarande i spjälsängen så vakna han alltid fem på möran! Mamma tyckte det var lika jobbigt varje möra hehe) Åh han gjorde verkligen alla ljud, allt! För att nån skulle komma o lyfta ur han hehe

    SvaraRadera