måndag 9 maj 2011

tungpiercing!

jag förstår inte varför jag alltid ska ta ur den? haha.. jag testade idag, tre månader senare att dra igenom den och jag kan säga såhär, det gjorde fan ont! men nu sitter den i, kul att veta? självklart! nu får vi se hur länge jag orkar ha i den denna gången, jag tröttnar ju typ direkt.. inte okeeej.

solen lyser här i åmål iallafall och jag sitter och väntar på att maria ska sluta så vi kan dra ut och steka i solen ;) men först måste jag försöka få i mig lite mat, för det behövs känner jag nu.

35 kommentarer:

  1. äre du på bilden? :D

    SvaraRadera
  2. äre du på bilden ? :D

    SvaraRadera
  3. snyggt :) den ser stor ut :P staven alltså..

    SvaraRadera
  4. det är den också :( jag har provat många olika.. antingen är den jätte för stor, eller såhär eller så är den för liten :p

    SvaraRadera
  5. Okej :S snygga ..... ;)

    SvaraRadera
  6. du förstod vad jag mena ja ?:);) Ser inga fel ut inte :)

    SvaraRadera
  7. nej det var inget :)

    SvaraRadera
  8. det vågar jag väll inte säga, nu när jag sagt du hade snygga bröst :P

    SvaraRadera
  9. haha, spela roll :p jag blev ju nyfiken nu :p

    SvaraRadera
  10. Det säger du :P Kan du får vara nyfiken ett tag till :D ;)

    SvaraRadera
  11. haha tack :D det är väll kul att vara nyfiken ?:)

    SvaraRadera
  12. Ja just de:) en hemlig beundrare som tycker en tjej är vacker och super snygg :D

    SvaraRadera
  13. kom igen! så farligt är de väl inte? känner jag dig? :)

    SvaraRadera
  14. snart... kanske ;P

    SvaraRadera
  15. Jag kanske tycker de :P Ja eller vad menas med känner:)

    SvaraRadera
  16. jahopp, då får du väl va hemlig då :p ja, typ.. om vi har träffas? ;p

    SvaraRadera
  17. Ja jag är hemlig:D Ja det har vi allt :)

    SvaraRadera
  18. så är det tjejen :)

    SvaraRadera
  19. vad då nej ?:S Lätt du är:)

    SvaraRadera
  20. mm, kan kan hålla med om du säger vem du är :p

    SvaraRadera
  21. Haha du vill verkligen veta ska ja vara så snäll ?:P

    SvaraRadera
  22. jaa, det tycker jag :p det vore väl kul att veta vem man skriver till xD

    SvaraRadera
  23. kanske då :) vad vinner man på det då ?:D haha

    SvaraRadera