söndag 1 maj 2011

jag lever..


en flaska med röhett vatten är min drog just nu..


söta märken jag får..

imorgon ska jag på underökning igen och se vad som händer med mig, hoppas på förändring nu. jag vet inte om jag fixar en dag till i detta, jag kan komma fram till att detta är något av de värsta jag har varit med om. men som läkaren "tror" så har jag fått någon infektion i livmodern och tarmsystemet efter de som hände i tisdags. kroppen inte har fattat att det är "slut" och fortsätter att ta det som om jag är ****** .... jag själv har fattat att jag inte är de längre, då borde väl kroppen också förstå? jag fattar ingenting..

jag vill bara få ett slut.
jag vill gå vidare, börja om, leva som vanligt igen.

1 kommentar:

  1. Dt var ju tur dt att du lever än <3
    Jag hoppas dom tar en massa prover & tar reda på vad som är fel,ge dej inte nu ska dt bli *bra*
    Tänker på dej
    Kram <3

    SvaraRadera