lördag 30 april 2011

sjukvården kan dra åt helvete!

dagen började med fruktansvärda smärtor, jag skrek, tårarna sprutade och jag önskade att jag bara dog. jag gick upp för att försöka kissa men slutade med att det forsade blod, fick sitta kvar en stund.. la mig i sängen igen, tog alvedon och drack massa vatten.. men där slutade det inte, 10 min senare så mådde jag illa, allt bara snurra och gick på toa, då spydde jag massa blod istället. ringde upp till karlstad och där fick man inte mycket hjälp, bad mig att ringa 1177.. jag ringer dit och väntar på min tur, 18min senare får jag prata med en.. och hon tyckte att jag skulle ringa 112.. och när jag ringer dit och berättar läget så säger han "vi avaktar och ser om det blir värre.." slängde på luren och börja stört gråta ännu mer.. det kanske är meningen att man ska dö av smärtor? jag ringer fan inte för att det är kul, utan att det är något som är fel på mig.

jag vill bara att detta jävla helvete ska va över, jag orkar inte mer........

3 kommentarer:

  1. Krya på dig så mycket. <3 Kram Rebecca M.

    SvaraRadera
  2. vad händer?????

    SvaraRadera
  3. Sjukvården e verkligen skit här i Sverige. Hoppas verkligen att dom hjälpt dig nu iaf!:)

    SvaraRadera