tisdag 12 april 2011

jag älskar dig ♥

just nu sitter jag och kikar runt i bloggen, från januari 2010 och framåt. haha, hitta ett sött inlägg som jag skrev "efter" jag träffa dennis första gången, dör av skratt! skulle egentligen printa in så ni får se men det funka inte? så jag får helt enkelt skriva det ;)

onsdagen 3:e januari 2010.
02.33 - en mysig kväll.

"eller ska man kalla det natt? jag fick lite oväntat besök ikväll ;) skulle egentligen kika på nya saw själv men det är aldrig fel att få sällskap med en snygging ^^, nej.. verkligen inte. på tala om filmen så var den rätt äcklig, så det var nästan tur att jag slapp kika på den ensam, vi får se om jag kan somna nu."

några dagar senare..

lördagen 12:e januari 2010.
03.05 - lördag natt.


"jag kan inte mer än säga att jag har träffat världens underbaraste kille. varje dag med dig gör mig otroligt glad, kan verkligen inte sluta skratta eller le när jag är med dig. mmm, it's feel good. med andra ord, jag har haft en kanon bra dag! nu ska jag nog sova och längta tills imorgon, så man får pussas med dig igen ;)"

jag älskar dig så himla mycket! jag kommer aldrig någonsin kunna beskriva i ord hur glad jag är att du är min, du är min bästa vän, du är allt för mig, älskling


9:e feb 2010, sötnos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar