lördag 16 april 2011

lördag kväll :)

nu är man mätt och go, slutade med att jag lagade mat idag.. och det händer inte allt för ofta ska jag berätta för er, är alltid dennis som lagar mat här hemma, min kärring ;) men idag fick jag suget att anstränga mig lite med ris, curry-sås, söt/sur sås och chicken nuggets ;) super gott-i-gott blev det verkligen!

innan det så drog jag hem till mia och tjata lite med henne i några timmar, mia är faktiskt en riktig affärskvinna ska ni veta ;) haha, så go.

nej, jag ska väl ta mig ett bad och njuta till max, har haft full-rulle hela dagen och det känns ska jag säga, trött i hela kroppen. sen får det bli andra avenyn, ostbåbgar och påskmust.. och såklart marknads-godis som de finns TRE st kvar utav (eftersom min feta jävla pojkvän åt upp allt när jag var borta) tack..


chicken nuggets, mums


zingo som ligger lite som kan vill, hähä

2 kommentarer:

  1. Å dt låter gott,nu blev jag sugen på nugget

    SvaraRadera
  2. haaha jag mä, jag ba. mm KÖPA, :D

    // systeryster.

    SvaraRadera