onsdag 27 april 2011

26:e april 2011.

den dagen kommer jag inte glömma i sista taget. jag har inte riktigt fattat än vad som hände igår, hur kan allt ändras så snabbt? på fyra timmar? nej.. det fattar inte mitt huvud riktigt.. kommer nog ta ett tag att acceptera detta.

tack till er som hjälpte mig igår och till er som visar att ni bryr er, det betyder mycket! men mest tacksam är jag att DU hanna som var med mig hela kvällen/natten/morgonen, som sov över på sjukhuset med mig och inte lämnade mig i det skicket jag var. tack! jag älskar dig

har precis tagit mig en lång dusch, packat ner lite kläder och så. om en timme drygt så kommer ingemar och hämtar mig, det blir att sova hos mamma inatt





4 kommentarer:

  1. Du e välkommen & jag vet 1 som blir såå glad att du kommer(hon vet inget än)
    Vi ses ;)
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Nu vet hon & när kommer hon ,när kommer hon sa hon om & om igen :)

    SvaraRadera
  3. Väldigt snällt av denna Hanna tycker jag:)
    Hoppas du får några goa uppvaktande dagar hos mor nu:)

    SvaraRadera
  4. Men lilla du då,vad é det du går igenom :(
    Hoppas du inte é sjuk i nått allvarligt?
    Ha det gott hos mamma nu när du é där o gosa med lillsyrran o lillbrosan =)
    Hälsa mamma så gott
    kramelikram

    SvaraRadera