söndag 24 april 2011

godnatt säger jag nu :)

huvudvärken spränger strax min hjärna, mysigt va? nej.. men det som glädjer mig mest är att dennis är ledig imorgon! så jävla underbart att slippa va ensam imorgon, så det gillas :) igår fick jag reda på att mormor kommer till skåpafors (hem till mammi) under veckan, så det får bli att dra hem till mamma under veckan och hälsa på syskonen och mormor :D det var inte igår man såg henne, fast? det blir väl så när man bor långt ifrån varandra? hm..

nej, nu ska jag ta mig ett glas med nyponsoppa och sedan ska jag krypa ner i sängen och kika på andra avenyn.. imorgon blir det att gå upp tidigt och tvätta! jag har kommit på att det är bättre att tvätta oftare (så slipper jag bära ihjäl mig när det är över en veckas mellan-rum-mellan varje tvätt-dag) smart va? ;)

godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar