fredag 29 april 2011

fyra dagar senare..

hur mår man? det funkar, men det finns vissa stunder som är känsligare och då kan man verkligen inte låta bli att hålla tårarna borta. värkarna och smärtan sitter fortfarande i och det innebär att jag knappt kan gå eller sitta, så just nu är jag sängliggande. sömn? knappast.. jag har svårt att slappna av, så just nu får jag nöja mig med 3-4 timmars sömn.

i onsdags så drog jag hem till mamma och sov över en natt, fick chansen att träffa mormor och hennes pojkvän roy som kom på besök ifrån jönköping, vilket var mycket trevligt. det är inte så ofta man träffar mormor. på torsdag kväll så åkte jag hem till åmål igen och fick träffa min dennis.

idag fredag så händer det nog inte mycket alls för min del, jag ska iallafall försöka tvätta eftersom vi har tvättid, sen har dennis lovat att han ska storstäda hela lägenheten.. vilket ska bli roligt att se om han gör det, vad tror ni?

nej, jag ska försöka ta mig ur sängen och slänga mig in i duschen. ser ut som ett troll i håret och känner mig ganska äcklig just nu. men jag tänkte iallafall lägga upp några bilder som jag tog när jag var hemma hos mamma :)


mamma och julia bakade kladdkaka.


julia och jag var ute på en liten promenad.


detta fick jag se när jag kom hem från akuten,
gosig dennis.


sleten alexsandra.


min fina mormor.

1 kommentar: