söndag 13 december 2009

tredje advent.

nu har jag fått så himla många frågor om vem han "där robin" är som jag har skrivit om här på bloggen, då tänkte jag ta mig tiden att svara på den frågan. robin och jag träffades bara som vänner, that's it. men man får tydligen inte ha killkompisar här i åmål utan att hela världen måste rasa ihop, det är rätt knäckande. well, nu har jag svarat på den frågan. då hoppas jag på att folk fattar och inte pratar massa skit, tack!

den andra frågan ni undrar över, vem jag skriver "om här" på bloggen? jani, jag kan inte direkt skriva ut namn bara sådär, personen vet själv vem han, det är huvudsaken med det hela.
-
idag är det trejde advent, en vecka kvar till jul (nästan iallafall, en vecka och fyra dagar) jag vet inte ritkigt vad jag ska hitta på, måste egentligen plugga lite matte och skriva klart svenskan, sedan måste jag tvätta och städa upp lite här. haha, typisk söndagar, eller hur?

nej, här kan jag inte sitta och slösa massa tid, då blir det ingenting gjort. vi hörs senare ikväll, då tänkte jag lägga in lite nya bilder och lite annat roligt som ni kan få att läsa, gilla!


15 kommentarer:

  1. du och robin va väl inte bara som vänner?
    myser man och strular me sin vän ?
    nej, då är det nog mer än bara "killkompis"

    SvaraRadera
  2. vem har sagt att jag har strulat och myst med han? vavava, ingen! bullshit ;p vi har bara umgåts som vänner, inget annat :)) sen är det upp till var och sig, men jag vet själv hur det låg till :))

    SvaraRadera
  3. det var han som sa det men..

    SvaraRadera
  4. han säger rätt mycket han :)) jag och han träffades bara för att göra hans ex svartis och skit ;p men nu har det fixat sig mellan dem som tur är ;d så ingen big deal mellan mig och han, tyckte inte om han på det sättet hellre :d maha.

    SvaraRadera
  5. nej så här va det :)
    ni träffades som mer än vänner, du tyckte om han o skrev att han va dagens finaste och att du sakna han och massa., och ni strula o myste de vet vi alla.
    o nu skriver du om honom tex " har vart singel i ett halv år och när jag väl hittar någon så är den ännu en idiot, hur lyckas jag? " och du menar honom, för han dissa dig för sitt ex, som han inte kunde sluta tänka på.
    där har du sanningen så du behöver inte ljuga gumman :)

    SvaraRadera
  6. ööj, och då var det inte robin jag menade ;) om du läser i min blogg lite längre fram och nu så ser du att jag skriver om någon, och det är inte om robin. har allt haft en annan på tråden medans jag och robin var vänner ;d och det med robin var bara en kul grej, han betyder inte ett skit för mig :)

    SvaraRadera
  7. säkert fan va du ljuger, dum i huvet är vad du är . överbett har du med, skitsnyggt

    SvaraRadera
  8. alexsandra ser gött mö bättre ut än dej ella, du ser ut som en översminkad liten äcklig fjortis =) sen ser du ut som en jävla rötta!!

    SvaraRadera
  9. detta är ingen chat eller klotter, utan min blogg :) lägg av och skriv båda två/tack!

    SvaraRadera
  10. vem har sagt att det är ella ?

    SvaraRadera
  11. hahaha om jag har mkt smink vad har inte alexandra då ? XD

    SvaraRadera
  12. men shit, väx upp någon gång :)
    jag skiter fullständigt i hur du sminkar dig eller ser ut, lilla flicka :)

    SvaraRadera
  13. haha de är inte ella som är anonym .
    och det är du som ska växa upp !
    haha!

    SvaraRadera
  14. tkr det är du som ska växa upp men :)

    SvaraRadera