torsdag 24 december 2009

julafton, kvällen ♥

jag får börja med att skriva god jul, igen! min jul har jag tillbringat hemma i skåpafors hos mamma med syskon, sara, cecilia och sofia. hela dagen har vart toppen och hur mysig som helst, fast jag är sjuk som fan och inte har någon röst. nu under kvällen har vi spelat massa spel, åte godis och så. själv sitter jag här och skriver en snabbis blogg och ska snart kila ner till dem andra igen.

bilder kommer upp imorgon när jag är hemma i åmål och vad jag fick i julklapp var massa saker till lägenheten (något som jag verkligen behöver och massa pengar) muaha, också bra att ha eftersom att jag och veronica kanske drar till göteborg på lördag och handlar på mellandags rean!

de enda negativa ifrån idag att jag har fått höra hela dagen; idag är det ett halv år kvar tills du fyller 21, alltså? inte okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar