torsdag 3 december 2009

22.32, tordag kväll.

idag fick jag mina svenska böcker, så jag har pluggat like hell hela dagen! nu under kvällen så har jag vart ute och gått med robin i nästan tre timmar, tillslut var mina händer så iskalla att jag fick ont i dem. då gick jag hem och hoppa in i duschen och stod där gött länge, jag var nästan som en istapp. nu ligger jag i soffan och funderar på att starta en film och dricka varm oboy, yesbox så får det bli. imorgon är det fredag, idolfinal, helg och mys. det kan inte bli bättre, eller hur? på lördag blir det göteborg med veronica och på kvällen blir det "kanske" utgång, det beror på om vi har orken att dra ut efter en heldag i göteborg.


tröjan är hel vit men det syns dock inte,
mobil-kameran är sååååå bra.
eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar