måndag 14 december 2009

ääntligen ♥

äntligen snöar det på r-i-k-t-i-g-t, tror ni att jag är glad eller? hell yeah! nu ska jag ta mig ett varmt bad, sen blir det att dra ut igen en sväng. idag blir det att plugga matte som fan, har två prov tills på fredag, inte okej. men är snart klar med skiten, såå gött.


just det, igår var jag och fikade med daada. det var riktigt roligt att träffa henne eftersom jag inte har sett henne sen jag sluta skolan typ. efter fikan drog vi hem till mig (hon ville se min lägenhet) när hon hade sett den så drog vi hem till henne, satt och prata om precis allt, då menar jag verkligen allt. drog hem vid tio tiden, då blev det att dricka massa te och sedan lägga sig i ett varmt bad.. (jag skojar inte om jag säger att det var svin-kallt ute då, fyfan)


snodde denna bilden från daada's blogg, hihi

jaja, slut tjatat från min sida.
nu ropar badkaret på mig.
jag uppdaterar senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar