torsdag 17 december 2009

en bra torsdag.

idag blev det att jag drog till karlberg och hälsade på lite folk på skolan. hamnade sedan i min gamla klass i bf2. på gudruns lektion blev det fika och sen spela vi ett roligt spel.

vid tre tiden följde ida med mig hem, kika på lägenheten och så. sedan drog vi vidare till 50-is och tog en fika, prata lite så ;d sen var jag tvungen att dra hem för veronica skulle komma till mig, då blev det film och pizza. sedan hem till mikaela och tjata av mig för jag kände att jag behövde prata med någon, annars brukar det sluta med att jag blir dum i huvudet och sprängs av ilska sen, och det är inte okej..

hur som helst så sitter jag här ny badad och allt, tänkte kika på en film och sen lägga mig. för imorgon hänger jag med ida till skolan igen och är med på jul avslutningen, det ska bli roligt!

godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar