torsdag 10 december 2009

knäck och bullar.

dagen kunde inte starta bättre, det började med att jag försov mig. men hann dock till skolan ändå, satt bara där och lyssnade (eller ah, lyssnade nog inte.. har så mycket annat att tänka på just nu) efter en timme så slutade vi. då drog jag till polisen, satt där och väntade tills jag fick komma in och prata med dem. gick väl okej, nervös var jag som fan men det gick bra faktiskt. fick en trevlig kärring att prata med, så det var tummen upp. efter det så drog jag hem och nu sitter jag här. trött och mår skit dåligt fortfarande. jag borde egentligen plugga men får nog bli att sova en stund.

senare idag blir det att träffa veronica, vi tänkte göra knäck och bullar ;d mums väl? yes! jaaa... uppdaterar senare ikväll om jag får tid över, annars skriver jag allt imorgon.

ha det gött, hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar