lördag 5 december 2009

hos mamma i skåpafors ♥

nu har jag nyss kikat på julkalendern med dem små här hemma, känner att jag är ganska trött och vill sova en stund till. det var meningen att jag skulle med bussen vid åtta, hem till åmål igen men jag missa den (skräll? ja..) nästa buss går vid tre, rätt segt dock.. när jag kommer hem så kommer veronica, det får bli film kväll hos mig idag, massa gott-i-gott och julmust, det gillar vi.

just det, jag och mamma var på bio igår. luftslottet som sprängdes, den var faktiskt brabra. så ni som inte har sett på den, ni borde se den tycker jag. när jag kom hem från bion så var klockan tio, precis lagom tid till idol-ut-röstningen-! och gissa? jag börja nästan gråta när calle gick vidare, jag blev hur glad som helst. calle is the shit, okej? yes!

mig calle
puss

1 kommentar:

  1. dom är slut nu haha, nej dom tar slut snabbt på ica! Man får va tidig om man ska ha några. Va där efter skolan och då fanns det :)

    SvaraRadera