onsdag 16 december 2009

ondskan.

min kväll har jag tillbringat med massa levande ljus, bra musik och min dator. jag har försökt att skriva klart mitt arbete i svenska, en bokrecension om boken ondskan allt börja med att jag skrev fem sidor, men som vanligt måste jag kolla igenom flera gånger så jag blir nöjd. men nopp, jag började ändra en hel del, bytte ut ord och meningar från höger och vänster. jag kom upp till 7 sidor, kände mig rätt nöjd med texten och orden som jag har valt. vet ni vad som händer då? mitt batteri till datorn dör och allt som jag har gjort är borta, alltså jag menar borta! just då kände jag mig rätt menlös och värdelös men jag satte i sladden och då fanns allt kvar, vilken tur jag har! jag har precis skickat iväg det till min svenska lärare.



nu tänkte jag snart lägga mig, det blev inte så mycket sömn inatt så jag behöver sova inatt känner jag om jag ska klara av att skriva en uppsats på fem timmar imorgon. och det roligaste är att jag börjar klockan åtta imorgon, när jag har gjort klart uppsatsen drar jag vidare till karlberg och hälsar på lite folk. det ska bli riktigt roligt att träffa folk som man inte har träffat på jätte länge. jaja, jag ska nog sluta skriva och lägga mig och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar