måndag 7 december 2009

sprutan.

idag åkte jag hem till mammi för jag skulle ta svin-sprutan. sprutan gjorde inte alls ont men nu efter har jag fett ont, kan knappt röra armen alls. så det är inte alls okej, ogilla! när jag kom hem så stod robin och väntade på mig vid bussen, så himla söt. prata lite och så, sedan kom mikaela så drog vi till pizzan och åt, för jag orkade inte laga mat. när jag kom hem igen så kom robin och kikade på sunes jul med mig, massa mys liksom. han drog nyss hem och klockan är snart två, jag borde sova eftersom att jag ska upp ganska tidigt imorgon, det är inte hellre okej.

nu ska jag prata lite med hanna innan jag lägger mig, sedan blir det natten för min del. det är ju en dag imorgon också. godnatt på er alla läsare, kösshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar