måndag 14 december 2009

för er som är nyfikna.

1. Är du singel nu? yes
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? det beror på
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? nopp
4. När hade du sex senast? två månader sen, typ
5. Har du kört oskyddat nån gång? yes
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? det har väl hänt
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? jodå
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? yes
10. Haft sex på fyllan? yes
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? klart
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? bilder
14. Somnat gråtande pga kärleken? kan ha hänt
15. Varit på en blind date? faktiskt inte
16. Varit otrogen? ja, en gång när jag var typ 16 -.-
17. Ångrade du dig? själklart!
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? ett halv år
19. Har du någonsin varit kär? japp

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? -.-
2. Sov med dig i samma säng? -.-
3. Du delade ett riktigt skratt med? dadda
4. Du gick på bio med? mammi
5. Du gick på stan med? daada
6. Delade en pizza med dig? mikaela
7. Du ringde? veronica
8. Skickade ett sms till dig? pontus
9. Du kramade? daada
10. Gjorde dig lite besviken? mig själv
11. Gjorde dig mycket besviken? mig själv
12. Du skrev med på msn? tommy
13. Du snackade skit om? idiot, haha
14. Du åkte bil med? mamma och dem
15. Gav dig en komplimang? -.-
16. Du kollade på film med? veronica och jennie
17. Du åt med på resturang? vet inte
18. Betalade något åt dig? pappi
19. Grät inför dig? jennie

när jag har gjort "-.-" är det för att jag inte vill lägga ut hans namn här på bloggen.

1 kommentar: