onsdag 9 december 2009

onsdag kväll.

idag när jag vaknade mådde jag rätt okej, men det vände rätt snabbt. har haft huvudvärk och ont i armen hela dagen, det är inte alls okej, när går det över liksom? eftersom att jag var ledig idag så tänkte jag dra till karlberg och sedan plugga, men tror det blev något utav det? nopp.

jag träffade veronica vid tre tiden när hon hade slutat skolan, drog och köpte powder up texturizer som man ska ha i håret för att få volyme i håret, provade det direkt när jag kom hem och ja, det funkar jättre bra så jag är kanon nöjd!

sedan vid halv fyra skickade robin sms och ville träffa mig, så har vart med han hela dagen. lika mysigt och roligt som alltid. när vi kikade på världens konstigaste film så somnade jag, vaknade upp helt varm och mådde skit. så tvingade med robin ut, så vi var ute och gick i en timme typ, jag behövde verkligen luft. stannade borta vid järnvägsstation, vi det dagiset och gungade på den stora gungan, där log jag helt död tills jag börja frysa. då drog vi hem till mig igen, kikade på oskyldigt dömd, sedan var jag tvungen att plugga lite, så robin satt brevid mig och kollade. det var nog inte så roligt för han att kolla på men jag var tvungen. nu är klockan halv ett och han har gått hem, det är inte okej.. saknar han redan, menmen.

nu ska jag göra klart min reklam, sedan blir det att hoppa ner i sängen. imorgon blir det polisförhör och hela skiten, imorgon börjar allt :/ inte okej.. sedan måste jag till skolan och lämna in massa arbeten som jag har gjort i svenskan. oj, det blev ett väldigt långt inlägg idag, stackars er om ni orkade läsa allt detta, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar