fredag 11 december 2009

when the drugs don't work.

det är jobbigt och det känns, allt detta tar på mig. jag försöker att inte tänka på det men det är svårt att undvika det. jag vet inte längre om jag ska tro på detta eller om jag ska lägga det åt sidan, jag vill inte svika dig, jag vill verkligen detta men det behövs två. sedan känns det som att jag inte duger och allt som jag säger, gör, försöker är bara helt fel, att det inte blir på det sättet som du vill ha det. du vet vart du har mig och du vet vart jag finns, men det känns som du ändå tvekar. jag vill bara att du ska må bra och va glad, men det känns som om att jag inte gör dig verken glad eller får dig att må bra.. i'm not the one you want, babe.

ledig idag också, så jag ska försöka plugga om huvudet är som det ska. har haft huvudvärk i fem dagar nu och det vägrar att försvinna, det är inte alls okej. min kväll kommer jag att tillbringa med veronica. vi ska göra knäck, bullar och massa annt gott-i-gott, sedan blir det nog att kika på idol, en tjejkväll liksom. i need it. sedan vill jag bara lägga till att jag är verkligen glad att vi har börjat umgås så mycket som vi gör, du är verkligen är bra vän.

well, ska väl försöka sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon.
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar