tisdag 1 december 2009

första december.

min dag började med att jag vaknade av att solen kikade in i mitt fönster, kände doften av mitt nya doftljus som jag köpte igår, det luktar verkligen jul i hela min lägenhet, mysigt värre. jag hoppade upp ur sängen för en gång skull, tog upp ett varmt bad och log där och myste fram tills vattnet nästan blev kallt. nu ligger jag i sängen och pratar lite med mammifacebook, ska strax stänga ner är och fixa frukost och så.

runt tolv tiden kommer bror hit och hälsar på, vad vi hittar på vet jag inte. kanske drar ut en sväng, bäst att passa på nu när det är så gött väder ute känner jag. sedan ska jag hinna med att träffa veronica innan fyra, vi ska dra raggen igenom stan och kika runt lite. för vid fyra blir det att jag drar hem till mammi och stannar där tills imorgon.

just det, ikväll tänkte jag kika på julkalendern som börjar idag. är det någon mer som ska se den? jaja, jag känner att det blev ett väldigt långt inlägg idag men det bjuder jag på. jag kanske skriver ett snabbis inlägg senare ikväll hemma hos mammi, annars hörs vi imorgon när jag kommer hem igen.

glöm inte att rösta på min nya fråga som står längst upp på vänstersida/tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar