onsdag 9 december 2009

onsdag idag och jag är ledig.

varje onsdag så är jag ledig ifrån skolan, fast drog upp tidigt idag ändå. för jag tänkte dra en sväng till karlberg och hälsa på lite, se om man får träffa robin och sen några från min gamla klass. fast beror dock på vädret, är inte så himla sugen på att gå dit om det ös regnar precis, ja ni förstår.

igår kväll så träffa jag lille robin i stan, han och simon var ute och cykla runt. då passade jag på att dra ut och träffa han. såg dock ut som skit eftersom jag inte mår så himla bra just nu efter sprutan som jag tog i måndags. efter det så drog jag hem till mikaela och satt där och tjatade om massa saker som verkligen var tvungen att komma ur mig, känns mycket bättre nu faktiskt! vid halv tio drog vi till ica och handla, sedan gick jag hem till mig.

taio cruz -break your heart
i'm only gonna break your heart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar