fredag 4 december 2009

hem till mammi idag ♥

godmorgon på er. det regnar ute som alla andra dagar, när kommer snön egentligen? för en gång skull så vill jag ha snö, konstigt men sant. idag blir det att plugga svenska och sen vid kvart över fem tar jag bussen hem till mammi, för ikväll ska vi se på sista delen av män som hatar kvinnor på bio. tror ni att jag har längtat eller? yesbox liksom. men kommer dock missa idol finalen ikväll men det är de faktiskt värt! och eftersom att det inte går någon buss hem sedan på kvällen, så blir det att jag sover i skåpafors inatt, mysis.

nu får det bli te och varma mackor för jag börjar få ont i halsen och det gillar vi inte, eller hur? usch! vi hörs imorgon för jag kommer nog inte skriva något mer inlägg idag. ha en mysig fredag allihopa, kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar