tisdag 29 december 2009

en 2009 lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det kan man väl säga att jag har gjort. Jag hoppade av skolan för andra gången och började på komvux som jag inte ångrar en sekund! Jag flyttade även till en egen längenhet i åmål. Hmm, tagit kontakten med pappi igen och nu har vi världens bästa kontakt, träffas minst en gång i veckan. Jag fyllde även 20 år (börjar bli rätt gammal nu, haha) Med andra ord, det har vart ett ganska okej år..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, som alla andra år så "lovar" jag att sluta röka. Tror ni att dethar hänt något? Verkligen inte, fy på mig!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja..
4. Dog någon som stod dig nära? Tyvärr ja, två st..
5. Vilka länder besökte du? Jag har hållt mig i kalla/regniga sverige, blä
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag tror inte det!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alla speciella dagar
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag har börjat tro på mig själv..
9. Största misstaget? Alla gör misstag ibland..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkylningar
11. Bästa köpet? Datorn
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Familj och vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hm..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hm, gladare tror jag!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kämpat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Hemma hos mammi i skåpafors
19. Blev du kär i år? Nja, lite smått kanske
20. Favoritprogram på TV? Andra avenyn
21. Bästa boken du läste i år? Män som hatar kvinnor
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen speciell, jag lyssnar på allt!
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Världens bästa dag
24. Något du önskade dig men inte fick? Jag är inte den personen som önskar mig saker
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Drog till grebbestad och myste med rebecca, firade sedan min födelsedag med en riktig rolig fest i bengtsfors med de bästa!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att folk kunde bete sig bättre och inte som idioter!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min egna
28. Vad fick dig att må bra? Familjen, vännerna och när jag flytta hemifrån
29. Vem saknade du? Sofie, eftersom att vi inte ses så ofta
30. De bästa nya människorna du träffade? Alla underbara människor i åmål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar