onsdag 30 december 2009

tre frågor.

FRÅGESTUND!

hur är du i verkligheten?
bra fråga. om jag ska beskriva mig själv så är jag en väldigt glad person, skrattar och är alltid på bra humör. social och rolig, hittar alltid på sjuka saker och vill inte riktigt kliva in i vuxen-världen än. sen tänker jag mer på hur andra mår, än hur jag själv mår, rätt omtänksam. fast, alla har dåliga dagar ibland och då kan jag va rätt sur och grinig, rätt jävla osocial med andra ord!

tjejkompisar eller killkompisar?
jag är inte den typen som inte klarar av att ha en killkompis utan att falla för den. jag umgås hellre med killar än tjejer. varför jag gör det är nog för att vi tjejer är verkligen skit, vi pratar bara massa skit om varandra medans killar säger rakt ut vad de tycker och tänker. jag tar hellre skiten så än att någon av mina tjejkompisar går bakom ryggen på mig.

kärlek eller sex?
just nu? ingenting faktiskt. jag är så himla trött på båda två, jag är trött på att bli sårad. det som jag behöver nu är en paus ifrån allt som har med kärlek att göra. det är nog det bästa för mig just nu. sedan trivs jag rätt bra med att va singel, fri som en fågel? finns det något bättre? nej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar