söndag 13 december 2009

inne och ute - listan.

ute - listan;
folk som leker med andras känslor, idiot-er
vinter, men vill dock ha snö :s
pizza (tjockis varning)
idol erik, han är inte okej
folk som klagar på min blogg, jag knäcker er alla!
msn, såå osocialt
kärlek, jag hatar allt som har med kärlek att göra!!
ensamma kvällar, det är inte hellre okej
pepparkakor, man får bara ont imagen
mys, överskattat!

inne - listan;
vänner som ställer upp i alla väder, veronica ta åt dig
doftljus, mitt som luktar jul
badkar, min kärlek
chokladpudding, jag kan inte leva utan!
sunes jul, finns det någon bättre film?
sms, söta sms gillar man alltid
paradise hotel, puss på det
lussebullar, mmm - mums!
idol calle, my big löve liksom
kvällar med sällskap, det är tummen upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar