måndag 20 juni 2011

måndag kväll.

fan vad kissenödig jag är just nu, så detta får gå fort.
dagen har vart perfekt! började med att jag städade precis hela lägenheten, gick igenom massa saker, och fixade på balkongen :D har bott där i 8 månader men har aldrig använt balkongen, efter? typ. imorgon blir det skolan igen, känns helt okej. sen hoppas jag på att min jävla dator kommer som har vart borta i tre jävla veckor nu, bhuhu.

sen blir det nog att sova i åmål imorgon, känns konstigt men jag överlever nog ;) man kan ju för fan inte deppa hela livet, eller? nej.. livet går vidare.. utan dig. det ska jag visa dig :)

godnatt!

5 kommentarer:

  1. Så ska det låta tjejen! Du klarar dej mycket bättre utan Dennis =)

    SvaraRadera
  2. jag håller med den över;)

    SvaraRadera
  3. håller inte du på med tobbe? =/

    SvaraRadera
  4. anonyma: jodå, det tror jag också :)
    maja: nopp, vi är vänner! :)

    SvaraRadera