måndag 13 juni 2011

toppen dag!

blev att åka till åmål tidigt idag, hade lite saker att fixa. sen när jag hade lite tid över så blev det en fika med veronica och hennes otroligt söta dotter kelly, så stor hon hade blivit sens sist, såå go :) vid fyra tiden så kom ingemar och hämta mig. det blev att lämna lite saker hemma som jag hade med mig och sen drog vi och grilla, mys! blåste dock väldigt mycket så jag frös som en idiot, hähä.

nu sitter jag här, snodde mammas dator en sväng för att skriva av mig lite. ska strax kila ner och va lite social, blir att tillbringa kvällen med mamma och lillasyster :D

förövrigt så mår jag faktiskt jävligt bra och ser fram imot en singel sommar, första gången jag är singel under en sommar så det ska jag fan njuuuuuta av (y)

vi hörs.

miss you.

2 kommentarer: