måndag 18 juli 2011

:/

allt detta som händer just nu är bara jobbigt, varför vill man alltid ha något som man aldrig kan få? du är den enda för mig, finns ingen annan jag kan tänka mig att va med. du är precis allt jag behöver, att få vakna upp brevid dig och ha dina händer som håller om mig, den känslan går inte att beskriva. jag skulle nog kalla det trygghet, att veta att jag alltid hade dig, att du var min. de enda jag vill är att allt blir som det var förut, när det bara var du och jag, om du ens kommer ihåg? jag fattar inte hur du kan lämna mig bara sådär, efter allt. jag trodde att jag betydde mer för dig, man antar att allt bara var en lögn från din sida. när du inte ens kan prata med mig, när du inte ens kan lyssna på vad jag har att säga, allt känns så jävla meningslöst. vad har jag gjort för att förtjäna detta? jag förstår inte.

de enda jag vill ha är en förklaring, en förklaring på varför.

1 kommentar:

  1. Om detta gäller Dennis så tänkte jag precis som du skriver här, en förklaring bara. (när det gällde min gamla Andreas då hehe). Men förklaring jag fick gjorde fruktansvärt ont att få höra, men idag e jag mycket tacksam för hans brutala ärlighet;)

    SvaraRadera