söndag 24 juli 2011

är det något fel på mig?

det känns att kroppen säger ifrån nu, när jag inte ens kan äta utan att jag måste spy upp det. att behöva gå runt och va rädd, orolig, ledsen, äcklad och så jävla besviken hela tiden.. ett under att jag har orkat så länge som jag har gjort, känns som ingen förstår eller fattar hur jobbigt det är. sen du? du njuter nu? allt som du säger, du om någon borde fan veta att ord skadar mer än man tror.. varför bryr jag mig? varför tar jag åt mig så jävla mycket som jag gör? varför är jag ens kvar? ibland önskar jag att jag aldrig träffade dig, hur skulle allt se ut då? men ändå är jag glad att jag träffade dig, jag har lärt mig mycket igenom dig... men ändå gör det så jävla ont, jag trodde aldrig att kärlek kunde göra såhär ont och skada någon. kan kanske bero på att det är första gången jag låter någon älska mig? komma mig såhär nära som du gjorde.. första gången jag kan säga till någon, att jag älskar dig också.

det är de som gör ont, att jag älskar dig ändå.. trots allt detta som har hänt. och jag fattar inte ens det själv, varför jag gör det.. är det något fel på mig?

3 kommentarer:

  1. Tänk va vi går igenom samma sak o vi känner samma sak,din o min é skit grisiga mot oss,ändå älskar vi dom,och gråter mm..
    vad ska man göra.. synd vi bor på varsitt håll för annars hade vi kunnat byta tröst hos varann..
    Kram o se frammåt..
    Ps: vill du ha Dennis i ditt liv??
    jag vill iaf ha tillbak P imitt liv :S

    SvaraRadera
  2. JAG FATTAR FAN INTE HUR DU KAN SKRIVA ATT DU ÄLSKAR DENNIS EFTER ALLT HAN HAR GJORT MOT DEJ! KOMMER DU IHÅG HUR DU SÅG UT EFTER BLUSEN NÄR HAN VAR KLAR MED DEJ DEN LÖRDAGEN? VEM DU RINGDE MITT INATTEN.... KOMMER DU IHÅG VAD DU GJORDE PÅ MÅNDAGEN... ATT DU INTE ENS KUNDE GÅ FÖR HAN SLOG FAN SÖNDER MAGEN PÅ DEJ?? OCH ANSIKTET.... TÄNK FÖR HELVETE, HAN ÄR INGENTING ATT HA NÄR HAN HAR BEHANDLAT DEJ SOM HAN HAR GJORT!!!!!!!!!!!!!!!! FATTA!

    SvaraRadera