söndag 11 september 2011

min söndag.

jag kan inte förstå hur en människa kan förändras så fort på en sån kort tid. dagen igår, jag önskar att den aldrig fanns. jag förstår ingenting? men det är väl som vanligt. så mycket som du velar och leker med mig så vet jag knappt vad som är på riktigt och vad som är lek.

annars idag så har jag träffat carro en sväng, tjatat sönder och sedan blev det att kika på en dålig film med m. ja, sen nu under kvällen har jag tillbringat hemma hos mia med henne och therese. bingolotto och idol :)

aja, imorgon är det en ny dag... hoppas att det känns bättre.
känslan är fan jobbig! funderar på att sova bort alla dagar fram till onsdag... då blir det att åka till kstad och va hos hannah ett tag. tror jag behöver detta om jag ska gå vidare.... utan dig... på riktigt denna gången :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar