fredag 16 september 2011

städ-fredag!



gött fräsch.

idag har jag städat hela lägenheten, diskat, dammat, tvättat som fan och lagat mat. duktig tjej liksom, d var rätt glad när han kom hem iallafall :) nu under kvällen så fick det bli ett varmt bad efter all städning och sedan idol! nu sitter jag hemma ensam eftersom d var tvungen att springa ut i kylan? hm, ja.. jag ska väl kika klart på filmen "jag saknar dig!" hähä, jag har sett den 4ggr och jag tröttnar inte.. bra film med andra ord.

när d kommer hem igen så lova han mig att vi skulle mata ormen, jag har inte sett de än :p så det ska bli intressant att se, stackars mus-bebis.. så liten är den. igår höll jag iallafall ormen för första gången, satt mer eller mindre och grina.. fan vad töntig jag är ;) men den är äcklig tycker jag, så jag hoppas fan att den är sådär liten länge till.. annars kommer inte jag våga va här mer.

nej, nu ska jag kika vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar