söndag 3 januari 2010

04.16 lördag natt.

bilden är tagen på nyår, go go go.
jag bjur på denna!
-
hur som helst så blev det utgång för min del, jag följde med andreas till hans kompis och där var de va fullt ös. skoj var det fram tills allt bara flippade ut. bråk och kaos blev det med andra ord, alla blev sura på alla och jag vet inte allt. jag som var yngst där var nog den som hade mest vett i huvudet medans dom som var 25 och uppåt.. ja, de betede (stavning?) sig mer eller mindre som fjortisar hela högen och det kallar jag pinsamt? eh.. ja.. åmåls folk.. finns det någon normal i denna jävla håla? det är nog den stora frågan!
-
när jag kom hem så kände jag mig totalt äcklig, så det fick bli en snabbis dusch. tvätta ur all hårspray som jag hade i håret, så nu är jag fräsch igen. ligger mer eller mindre i sängen och funderar på att stänga av datorn och sova, fast känns rätt ensamt och tomt att sova ensam nu när man inte har gjort det på några dagar.. menmen, that's life.

4 kommentarer: