måndag 18 januari 2010

21.01, måndag kväll.

idag blev det att leka med tina efter skolan. vi drog en ragg i vackra åmål och tjatade, sen fick det bli hem till mig och laga mat. efter det så blev tina sugen på att bada (nej, hon har inte badkar hemma hos sig) så medans hon bada, möblerade jag om här hemma + städa. mm, allt blev mycket bättre nu, faktiskt! eftersom jag slet och hållde på, så gjorde tina chokladpudding med grädde till mig, mm mums liksom.

nu har hon precis gått hem och jag sitter här och skriver blogg, duktigt va? så ni har något att läsa. tänkte faktiskt hoppa i badet och sen blir det att kika på paradise hotel och mysa ensam ikväll, tråkigt men sant. kommer kännas sjukt konstig att sova ensam inatt, eftersom sötnos har sovit här i tre dagar..

well, jag överlever nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar