lördag 23 januari 2010

14.00, kvällen igår.

allt började hemma hos mig, jag och världens bästa pappi (brandt) satt hemma hos mig och tjata, kollade på våra festbilder ifrån 08, hahaha. vi fick oss några skratt. sen kom tina, natahlie och två kompisar till henne. runt halv elva drog vi vidare till marcus, hade jävligt trevligt där borta tills folk börjar prata och blabla, jag flippa totalt och blabla.. hamnade iallafall i kstad av någon konstig anledning. frågan är nog, hur fan kom jag dit?

ja, vet inte vad jag ska säga faktiskt. är nog bäst att det blir såhär. jag har iallafall haft tre underbara veckor med dig... förlåt..

idag blir det tjejkväll hemma hos tina med dem bästa, sen utgång. jag skriver nog av mig senare idag innan jag drar ut, nu ska jag lägga mig i badet och bara njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar