fredag 11 juni 2010

09.36, fredag morgon.

nämen oj, hej! det känns som de var flera dagar sedan jag satt här och skrev blogg eftersom att det aldrig blev något inlägg igår. hade mer eller mindre annat att tänka på, inget som jag direkt kommer att gå in på men jag är iallafall glad att allt är bra :)

annars igår så fick jag besök av anncharlotte som kikade hit runt sex tiden, blev att vi satt här hemma och tjatade lite. sedan drog vi raggen i stan och åt pizza, det var inte alls fel! blev sedan att jag drog hem runt åtta och började städa lite medans jag väntade på dennis.

just nu ligger han och sover, så medans han sover så håller jag på att tvätta lite smått. jag håller även på att fixa om bloggen lite (som ni kanske har sett?) den är dock inte klar, så håll ut!

nej, jag ska nog dra ner till tvättstugan och fixa med tvätten för den skulle va klar nu vid halv tio. skriver kanske av mig senare idag, vem vet.

och just det, grattis till alla som tar studenten idag!

1 kommentar: