fredag 11 juni 2010

22.38, fredag kväll.

det blev en tur till åmål idag, hem till dennis mamma och hälsa på. när vi kom dit så bjöd hon på tårta, mums var det! efter det så körde hon tillbaka oss till säffle och släppte av oss vid sjukhuset, när vi skulle gå hem sedan så regna det såklart! kom hem piss-blöta och började direkt med maten eller ah, dennis gjorde mat medans jag sov. jag var mer eller mindre död, det var som någon bara stängde av mig. vaknade sedan av att dennis låg brevid mig och pussa på mig, det finns verkligen inget bättre när han gör det.

nu under kvällen så har vi bara myst, kikat på film och åte oss feta på massa godis. nu kikar han på något tråkigt program så jag ligger i sovrummet och skriver ett inlägg, duktig jag är :)

men.. nu tänkte jag kika på ett avsnitt av tre kronor, godnatt!


jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar