måndag 20 september 2010

ny duschad och go.

vid fyra gick jag upp men somnade om och vaknade vid halv sex, lika slö och trött fortfarande. men var tvungen att få liv i mig (annars kommer jag va vaken hela natten) så jag gick upp och tog all disk (tog väl en halv timme, haha) sen dammsugade jag hela lägenheten och slängde alla dennis kläder i tvättkorgen :) när jag var klar så förtjärnade jag en varm dusch, såå gött!

nu sitter jag här och funderar lite, samlar krafter. behöver prata med någon men vem ska jag prata med? mamma har redan tillräckligt dennis kan man inte prata med och sen litar jag inte på någon, bra va? neej.

ja. jag ska väl ta och packa ner lite kläder som jag ska ha med mig hem till mamma, så slipper jag stressa ihjäl mig imorgon :) sen får det bli fil, sylt och flingor.

hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar