måndag 13 september 2010

jag älskar dig ♥



i feel so untouched and i want you so much
that i just can't resist you
it's not enough to say that i miss you?
i feel so untouched right now,
need you so much somehow
i can't forget you
been going crazy from the moment i met you
______________________________________

hur mycket jag än skulle leta så skulle jag aldrig hitta
någon som du. vi har gått igenom mycket under dem
här 9 månaderna tillsammans, men inget har fått oss
att gå isär. jag vet att detta är rätt, att det ska va vi.
du har fått mig att kämpa för saker som jag aldrig
trodde att jag skulle klara av. du är verkligen det bästa
som har hänt mig, mitt allt.
jag älskar dig.

2 kommentarer:

  1. gullongar! :)

    SvaraRadera
  2. sötnosar :)
    du har förändras en del sens du och dennis blev tillsammans, vuxen helt enkelt ;)

    SvaraRadera