fredag 17 september 2010

en lista.

Är du..

Osäker: ibland
Trött: på kvällen
Intressant: självklart
Smart: ibland
Barnslig: alltid
Liten:nej?
Lätt: ja
Skoltrött: nej
Rolig: alltid
Pratglad: ibland
Frågvis: alltid
Hälsosam: när jag vill
Blyg: ibland
Attraktiv: nja
Lätt uttråkad: nja, inte så farligt
Vegetarian: har vart
Besatt: ja, av dennis ;)

Har du..

Tvångstankar: ibland
Färgat håret: många gånger
Brutit några ben: aldrig
Några piercings: öron, tunga, navel
Egen dator: ja
Gjort bort dig rejält: det bjuder jag på!
Bra självförtroende: ibland
Kysst någon: ja
Haft sex: ja
Tagit nakenbilder: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: är det nu :)
Blivit kär i någon på nätet: tror inte det
Dumpat någon: många gånger

Vem..

Saknar du: mamma
Vill du döda: vintern
Rörde dig sist: dennis
Slog du sist: ?
Kramade du senast: dennis
Kysste du senast: dennis
Skrev du till sist: mamma
Vill du vara som: mig själv
Sårade dig sist: mig själv
Gjorde dig riktigt glad senast: dennis
Fick du sms från senast: bror min
Ringde dig senast: mamma
Ska du gifta dig med: ingen
Får dig att skratta: dennis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar