tisdag 9 november 2010

baby, won't you come and take this pain away.

" if I told you once, i told you twice.
you can see it in my eyes.
i'm all cried out with nothing to say.
you are everything i wanted to be.
if you could only see, your hearts belongs to me.
i love you so much."


tillbaka till verkligheten igen, tja! blev ingen uppdatering igår kväll, istället stod jag och gjorde pannkakor i en timme typ, lite mindre kul. somnade vid nio, jaa.. rätt tidigt men jag var helt slut! och idag vaknade jag 12.00 - då har jag alltså sovit 15 timmar, så gött.. haha.

kikade ut igenom fönstret när jag vaknade, snö? nu? usch! aja, man får väl vänja sig vid det. är ju trots allt november nu.. suck. aja, frukost och bad står på menyn. sen ska jag tvätta, det behövs kan jag berätta.

hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar