måndag 29 november 2010

då var det måndag igen.

idag sov man ut, till halv elva. då blev det att röja upp i köket, ta disken och sånt. sen tvinga dennis mig att träna med honom, blev att träna lite. fast bara lite, jag orkar knappt lyfta armarna :p har världens träningsvärk från i fredags då jag tränade med hitler själv, haha.

nu väntar jag på att duschen ska bli ledig, för nu förtjänar jag en lång dusch! sen ska jag försöka få i mig lite frukost och sedan dra bort till mig. har en del att fixa idag, ska även kika om det går tåg till trollhättan. har en tid där idag klockan 4, känner dock att jag inte orkar? men måste. lika bra att få det gjort så har man ett problem mindre.. eller något. blä, mitt huvud fungerar inte alls idag.

det enda som känns bra idag är att solen ha kikat fram här i åmål och att det inte är lika kallt ute idag, så känns bättre att gå ut, så slipper man frysa röva av sig.

hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar