fredag 19 november 2010

mina tårar blir till is.

har egentligen ingenting att skriva men känner ändå för att uppdatera lite snabbt medans idol har reklam, min olle är fortfarande kvar så det är självklart man kollar :)

ja, sen kan jag bara skriva att nu vet jag hur det känns att va ensam. när man inte har någon, när alla sviker, när folk som står en nära bara tänker på sig själv, folk är skit! när ens eget kött och blod sviker, så kan man fundera på vem man kan räkna med? vem man ska prata med? vem man ska be om hjälp? jag får nog helt enkelt torka tårarna och försöka stå på egna ben.

jag känner mig sjukt sviken med andra ord.

nog om det.

annars under veckan så har jag haft veronica (min granne) på besök varje dag. massa prat, film, mys och massa oboy :) perfekt.

nu börjar idol igen, så jag får sluta.

vi hörs.
ps. heja olle!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar