måndag 22 augusti 2011

jag har allt, jag har ingenting.. på samma gång.

jag trodde att allt skulle bli bättre med tiden men det känns som om de bara blir värre och värre för varje dag som går. det som gör mig mest besviken är att jag vill så jävla mycket men ändå blir det fel, jag förstår inte. är det något fel på mig? vad gör jag för fel? det känns hela tiden att allt som jag säger och gör är bara fel. kan du inte säga vad jag gör för fel? jag vill bara att du ska va nöjd någon gång. jag är trött på att höra alla ord du säger som sårar mig så jävla mycket, för du om någon borde veta att "ord kan såra mer än man tror.."

sen saknar jag allt som var bra mellan oss, kommer det någonsin bli så igen? efter detta som har hänt.. jag vill, men kan jag? det går inte en dag, inte en timme, minut, sekund.. utan att jag tänker på allt som du har gjort mot mig.. känslan av att inte veta något, hur blir det idag? hur blir det imorgon? hur blir det till helgen? jag saknar tryggheten, jag saknar.. som fan. tryggheten som du bara slet ifrån mig. jag är trött på att känna såhär, förtjänar jag inte bättre än detta?

nopp.

1 kommentar:

  1. du förtjänar nog så mke bättre än det dära! även fast jag inte riktigt vet allt som hänt och grejs, men du är verkligen värd bättre än de där!

    SvaraRadera