söndag 7 augusti 2011

love hurts.

allt som händer just nu är för mycket, för mycket verkligen. jag blir så trött påt, när fan tar det slut? när tar all svek slut? alla lögner? när fan ska du börja va ärlig? jag fattar fan inte vad jag gör för fel..... alltid är det något. jag vill bara att det ska bli bra igen, för jag orkar inte.. jag trodde faktiskt inte att det kunde blir såhär dåligt som det är just nu......

och du gör ju allt för att få det värre. känns som du njuter varje gång.. varje gång jag försöker lita på dig, glömma allt elakt du har gjort mot mig så kommer det fram något nytt, hur fan ska jag kunna förlåta och glömma när du bara fortsätter? jag fattar inte, jag fattar ingenting...

1 kommentar:

  1. Gå inte tillbaks till honom. Låt honom inte ta dig förgiven, det är antagligen det han gör. Är det värt att må dåligt över någon som inte vill samma sak som en själv? Lägg energin på saker i livet som du mår bra av och han verkar ju inte vara en av dem. Sysselsätt dig med annat :)

    SvaraRadera