måndag 1 augusti 2011

panik?

jag får panik när jag inte är med dig.
jag får panik när jag är med dig.
jag får panik när du inte svarar när jag ringer.
jag får panik när du inte svarar på mina sms.
jag får panik av att inte veta.
jag får panik av att veta.
jag får panik när du berättar vad du inte känner.
jag får panik när du berättar vad du känner.
jag får panik när du är med andra.
jag får panik av att jag känner som jag gör.
jag får panik av att jag ens försöker.

med andra ord, känns som hjärtat är helt jävla krossat efter de du berätta igår. vet inte ens om jag ska tro på dig? eller om du säger så för att såra mig ännu mer.. isf, grattis.. du har lyckas med att knäcka skiten ur mig.

1 kommentar:

  1. Fokusera på att du ska må bra och lägg inte upp ditt liv efter honom. Jag vet ju inte vad det är som hänt men det verkar ju inte som ni vill samma saker. Vill man vara med någon som inte vill samma saker som en själv? Fokusera på vad du vill i livet, sätt upp delmål, älta inte. Lycka till :)

    SvaraRadera